Integral forex indir ve


Basketbol: ntegral Forex Trkiye Kupas Basketbolda 15-19 ubatta Ankarada dzenlenecek ntegral Forex Trkiye Kupas nda elemeler belli oldu. Yeilyurttaki Polat Renaissance Hotelde gerekletirilen kura ekiminde Anadolu Efes ile Fenerbahe, Galatasaray Odeabank ile Darafaka Dou, Beikta Sompo Japão ile Banvit ve Yeilgiresun Belediyespor ile Pnar Karyaka eleti. Kura ekimine Trkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Bakan Hidayet Trkolu, TBF st Yneticisi (CEO) mer Onan, TBFnin ynetim kurulu yeleri ile Spor Toto Basketbol Sper Liginde ilk 15 haftay ilk 8de bitirerek Trkiye Kupas nda mcadele etme hakk kazanan takmlarn temsilcileri katld. Dzenlenen trende aklamada bulunan mer Onan, oluan atmosferden dolay malarn Ankarada oynanacan belirterek, Ankara seyircisi, ilgisiyle tribnleri doldurmasyla gzel bir atmosfer oluturuyor. Onun iin Ankaray setik. Dedi. Trkiye Kupas no mês de setembro 850 bin lira dl datlacana vurgu yapan Onan, Geen Época 400 bin lira dl datlmt. Bu sezon, 650 bin lira dl datalm istedik. Bunu bakanmza sunduumuzda kendisi bir jest daha yapt ve rakam 850 bin liraya ykseltti. Katlan 8 takmmz, malar oynanmadan ellier bin lira alacak. Yar finale kan 4 takm ellier, oynayan final iki takm yetmi lata de laranjeira alacak. Ampiyon takmmz da ekstra 100 bin lira dln sahibi olacak. Malarn heyecanl gemesini istiyoruz. Diye konutu. Kupann isim sponsoru olan Ulukartal Holdingin enetim kurulu bakan Cenk Ulukartal, spora ve sporculara seu zaman destek olduklarn aktararak, 2017 Trkiye Kupas nn isim patrocinador olduumuz iin byk memnuniyet duyuyorum. Basketbol sporuna verdiimiz bu destekle Trk sporuna ve sporcusunun yarnlarna cervo katabilirsek ne mutlu bize. Ifadelerini kulland. Merci Onan ve Cenk Ulukartal, konumalarn ardndan sponsorluk szlemesini imzalad. Integral Forex Trkiye Kupasnda Elemeler Belli Oldu Ankarann ​​ev sahipliinde 15-19 ubat tarihleri ​​arasnda organizar edilecek Integral Forex Trkiye Kupas elemeleri belli oldu. Ankara nn ev sahipliinde 15-19 ubat tarihleri ​​arasnda organiza edilecek Integral Forex Trkiye Kupas elemeleri belli oldu. Yeilyurtdaki Polat Renaissance Hotelde gerekletirilen ntegral Forex Trkiye Kupas nn basn toplantsna TBF Bakan Hidayet Trkolu. 1.Bakan Vekili zden Pelister, 2.Bakan Vekili Methi Bengisu, TBF Ynetim Kurulu yeleri, TBF Genel Direktr mer Onan. Ulukartal Holding A .. Ynetim Kurulu Bakan Kadir Cenk Ulukartal ve ilk 8de bitiren Fenerbahe. Anadolu Efes. Beikta Sompo Japão, Banvit. Darafaka Dou. Pnar Karyaka. Galatasaray Odeabank ve Yeilgiresun Belediyespor takmlarnn temsilcileri katld. Al konumasn gerekletiren TBF Genel Direktr mer Onan. Bugn burada kura ekimi iin birlikteyiz. Integral Forexin desteiyle kupa mcadelesi Ankara da olacak. Ankara daki basketbol seyircisi seu zaman malar 1 bo koltuk dahi brakmadan iyi bir ambiyans yaratyor. Kupayla alakal bilgi vermek istiyorum bildiiniz gibi cuma gn yar final malar oynanyor ve cumartesi gn de ara veriliyordu. Biz u ekilde bir deiiklik yaptk cuma gn bo gn olacak ve cumartesi yar final v pazar gn de final ma oynanacak. Federasyon olarak sosyal sorumluluk projelerine ok. Cuma gn takmlarmzn programna gre baz ziyaretlerimiz olacak. Trkiye Kupas nda getiimiz il dl olarak 400.000 TL dattk. Bu yl bu ise miktar arttrmamz gerekiyordu. 650.000 TL kulplerimize dl olarak datalm dedik. Ancak bakanmz kupadaki dl miktarn 850.000 TLye kartt. Kulplerimiz daha nceleri kupa mcadelesi karlnda bir ey alamyoruz diyordu. Bu ekilde malar oynanmadan 50er bin takmlar kazanm olacak. Finale kalan iki takmmz 75.000 TL, ampiyon olan ekibimiz de 100.000 TL alacak. Toplamda, ampiyon olan takmmz 275,000 TL kazanacak. Biz malarn bir amac olsun istiyoruz. Bunun karlnda sponsorlarmz daha ok ilgi gstersin istedik. Trkiye Kupas karlamalarna Ankara ev sahiplii yapacak ve basketbolseverlerin salonu hnca hn dolduracana inanyoruz dedi. Ulukartal Holding A .. Ynetim Kurulu Bakan Kadir Cenk Ulukartal ise yapt aklamada unlar syledi: Spora ve sporculara seu zaman destek olduk. Lkemizin sporda baarl olimpmesi iin bizler gibi irketlerin spora katksnn olmas gerekiyor. 2017 Trkiye Kupas isim sponsorluundan byk memnuniyet duyuyorum. Trkiye Basketbol Federasyonunda emei geen herkesi tebrik ediyorum, ayrca sporcular da kutluyorum. Lke olarak spora ok byk ilgi gsteriyoruz. Bu sevincin ve gururun tm branlarda yaanmas iin dak byk destek gerekiyor. Integral Forex, Trkiye Kupas nda mcadele edecek tm takmlara baarlar diliyorum. BSL Direktr Samer enbayrak da kura ekimi hakknda detayl bilgiler verdikten sonra Integral Forex Trkiye Kupas kura ekimine geildi ve eyrek final elemeleri yle olutu: 15 - 16 ubat 2017 Yeilgiresun Belediye Pnar Karyaka Beikta Sompo Japão Banvit Galatasaray Odeabank Darafaka Dou INTEGRAL FOREX KURA EKMNN ARDINDAN TAKIM TEMSLCLERNN YORUMLARI U EKLDE: Anadolu Efes Genel Direktr Alper Ylmaz: ncelikle sakatlklardan uzak bir kupa diliyorum. Ntegral Forexe kupaya destek olduu iin teekkr ediyorum. Ok zor bir mcadele olacak. Euroleaguede mcadele eden iki takm kar karya gelecek. Zorlu bir mcadele olacak ve hedefimiz final oynamak ve kupay alabilmek. Tm takmlara baarlar diliyorum. Umarm gzel bir turnuva olur. Kazanan taraf olmak istiyoruz. Trkiye Basketbol Federasyonu ve ntegral Forexe teekkr ediyoruz. Fenerbahe lker Basketbol Takm dari Menajeri Cenk Renda: Integral Forexe sponsorluu iin teekkr ediyorum. Gzel bir eleme oldu ve kazanmak istiyoruz. Kupay almay hedefliyoruz. Sakatlksz bir ma olmasn diliyorum. Ankaral basketbolseverlere iyi bir basketbol izletmek istiyoruz. Cumhurbakanl Kupasnda da gzel bir basketbol izlettirmitik. Yine iyi bir oyun izletmeyi hedefliyoruz. Yeilgiresun Belediyesi Osman Nuri Aksoy: ncelikle ntegral Forexe destei iin teekkr ediyorum. Rakibimiz Pnar Karyaka ya da baarlar diliyorum. Gidebileceimiz noktaya kadar gitmek istiyoruz. Kulp tarihinde ok ksa zamanda bu noktalara geldik. Ligdeki ikinci ylmz. O nedenle ehir olarak ok mutluyuz. Bu yl bir projeye imza attk ve genlere gvenerek yola ktk. Lk ylda lk 8e girmek bizim iin ok deerli. Dier kulplere de bu yaplanmann rmek olmasn diliyorum. Herkese baarlar dilerim. Pnar Karyaka Genel Menajeri Selim nar. Ncelikle Integral Forexe destekleri iin teekkr ediyorum. Kupa malar seu zaman srprizlere ak olmutur. Sakatlklardan uzak bir kupa mcadelesi diliyorum. Beikta Sompo Japão Genel Menajeri Cengiz yrek: Patrocinador firmamz Integral Forex ve Trkiye Basketbol Federasyonuna teekkr ediyorum. Yi bir turnuva olmasn ve sakatlksz bir mcadele olmasn diliyorum. Taraftarmzn da ceuyle son gne kadar orada olmak istiyoruz. Banvit Genel Menajeri Turgay Zeytingz: Basketbolu ok sete Ankara seyircisiyle ok gzel bir turnuva olacak. Daha nceki yllarda da ntegral Forex basketbola destek vermiti. Kulp olarak elimizden gelenin en iyisini yapmaya alacaz. Galatasaray Odeabank Genel Menajeri mer Yalnkaya: estreia em temporada Euroleague ve ligdeki rekabeti hepimiz yayoruz. Toplam ma sonunda kupaya ulama hedefi var. Galatasaray Odeabank olarak kupaya ulamaya alacaz. Taraftarlarmzn destek vereceinden phemiz yok. Umarm gzel ve sakatlksz bir turnuva olur. Kupay almay hedefliyoruz. Darafaka Dou Genel Menajeri Ahmet Eran: Birbirinden deerli 8 takm kupada mcadele edecek. Dê uma sugestão para a organização de um bilíngüe de gibi favoriler kat zerinde kalyor. Kupada herkesin ans var. Kim daha iyi mcadele ederse ma kazanyor. Rakibimiz Galatasaray Odeabank gl bir ekip. Amacmz tm takmlar olduu gibi kupay kazanmak. Herkese baarlar diliyorum. Haber-Kamera: Serhan TRK stanbul.

Comments